WIN! Ticket voor Whisk(e)y-Konferenz!

ledenvoordeel

Win een toegangsticket voor Whisk(e)y-Konferenz op 19 of 20 april.

4th KEMPENER WHISKY KONFERENZ proudly presents:
Whisky Kupsch – Bijzondere, oude en zeldzame whiskies vanuit de hele wereld. Bij Peter Kupsch ben je aan het juiste adres voor uitzonderlijke whisky-pareltjes! Na vele jaren van verzamelen en genieten, is Peter met volle passie een speciaalzaak begonnen. Zijn eerste whiskies kocht hij eind jaren tachtig, tijdens zijn reizen naar Schotland. In die tijd, als student met een krappe beurs, bespaarde hij liever op eten om maar genoeg geld bij elkaar te krijgen voor een mooie fles single malt (of twee!). Dit is alweer een heel lange tijd geleden, en vandaag is zijn exceptionele collectie bekend en geliefd bij verzamelaars en liefhebbers vanuit de hele wereld. Dit jaar is De Kempener Whisky Konferenz de enige beurs waar Peter en zijn team aan zullen deelnemen, en waar hij op zijn stand een mooie selectie oude, bijzondere en zeldzame whisky-schatten ruim uitstalt. Dit wil je niet missen! Peter deelt graag zijn rijke ervaring met je. Dus kom even langs om te kletsen bij de stand, geniet van iets unieks, terwijl je verhalen uitwisselt over de “good old days” van de whisky-productie en alles waarover je nu enthousiast bent.

Vrijdag 19 en zaterdag 20 april 2024
op de 4e KEMPENER WHISKY KONFERENZ in Kempen
Wiesenstraße 4 47906 kempen Niederrhein Duitsland

vrijdag open van 16:00 tot 22:00